Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
За «Законом про захист прав споживача» будь-який товар може бути повернений не пізніше 14 днів із моменту купівлі. Вимоги до товару, який підлягає поверненню: На виробі немає слідів експлуатації; Цілісність пакування та комплектація товару не порушена; Всі заводські пломби, ярлики та наклейки на товарі в незмінному вигляді; У разі несправності товару обмін або повернення здійснюється тільки за наявності підтвердження від авторизованого виробника сервісного центру про те, що умови експлуатації не були порушені. Документи для оформлення повернення: Документ, що підтверджує купівлю (касовий чек або видаткова накладна) Гарантійний талон магазину або виробника Банківська карта (якщо був здійснений безготівковий розрахунок) Документ, що підтверджує особистість (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення). Оформлення та надсилання товару на обмін і повернення через «Нову пошту» Повернення габаритного товару (> 5 кг) здійснюється через службу доставки «Нова Пошта». Важливо: зворотна доставка товару відбувається за рахунок клієнта. Якщо ви маєте питання щодо повернення товару, пишіть нам!
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.