Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 15000 ₴.Безкоштовна доставка велозапчастин при замовленні на загальну суму від 15 000 грн. Для оптових замовлень доставка - ПЛАТНА, не залежно від суми замовлення. Замовлення, загальна вартість яких менша за 150 грн. - відсилаються тільки при повній передоплаті. Для замовлень вартістю понад 150 грн. - можлива повна або часткова передоплата у розмірі 100 грн, решту ви сплачуєте при отриманні замовлення. Без передоплати замовлення післяплатою - не надсилаються.
- Безкоштовна при замовленні від 500 грн
Способи оплати
- Замовлення, загальна вартість яких менша за 150 грн. - відсилаються тільки при повній передоплаті. Для замовлень вартістю понад 150 грн. - Можлива повна або часткова передоплата. Без передоплати замовлення післяплатою - не надсилаються.
- Реквізити для оплати ви отримаєте у SMS-повідомленні після обробки замовлення менеджером магазину.
- Реквізити для оплати ви отримаєте у SMS-повідомленні після обробки замовлення менеджером магазину.
- Післяплата при замовленні від 250 грн (УкрПошта)
Гарантія:
Умови гарантійного обслуговування
Наш сервісний центр обслуговує всі товари, крім тих, які можуть обслуговувати тільки офіційні сервісні центри виробників.
Дотримуйтеся цих правил, щоб ми змогли прийняти ваш товар на гарантійний ремонт:
Перевірте та збережіть гарантійний талон під час купівлі. Як зазвичай, у ньому мають бути вказані найменування та серійний номер пристрою (у точності, як на товарі), дата продажу, друк і підпис продавця.
Навіть якщо у вас немає гарантійного талону або він не заповнений, ми зможемо перевірити серійний номер пристрою в нашій базі даних і прийняти на ремонт підтверджений товар. У такому разі гарантійний термін обчислюється з моменту відвантаження товару зі складу (магазина).
Збережіть усі чеки та накладні, які зможуть підтвердити купівлю.
Збережіть повну комплектацію товару (програмне забезпечення, кабелі, шлейфи). У разі ремонту, ми попроситьмо вас надіслати нам повний комплект. Для товарів, на яких не передбачений серійний номер, обов'язково потрібна й упаковка.
Перед відправленням на ремонт подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть перешкодити тестуванню та ремонту (плівки, зовнішні корпуси тощо). Пристрій має бути чистим* (особливо, якщо це холодильник або будь-яка інша побутова техніка).* Якщо ви не встигли почистити техніку, ви можете замовити в нас послугу чищення.
У рекламі (заявка в сервісний центр) детально опишіть усі несправності пристрою. Наші майстри перевіряють тільки те, на що вказав заявник. Пропишіть усі режими, у яких проявляється несправність, а також незвичні звуки, вібрації та наслідки такої роботи.
Заявки із загальними описами типу "висне", "працює некоректно", "не працює" тощо перевіряються стандартними тестами на відповідність характеристикам з інструкції до товару.
Перед відправленням на ремонт переконайтеся, що ви зберегли та зробили резервну копію особистих даних і акаунтів. Під час проведення ремонту можлива їх утрата.
Гарантія не поширюється на:
Витратні матеріали (ремішки, щітки, насадки, амбушури тощо).
Ущірб, який цей виріб може заподіяти обладнанню, що працює з ним у поєднанні.
Сумісність, настроювання систем і встановлення драйверів для роботи цього виробу в поєднанні з виробами та програмними продуктами (навіть у разі їх заявленої підтримки).
На будь-які несправності пристрою, якщо вони проявляються одночасно з будь-яким із пунктів вище.
Наш сервісний центр обслуговує всі товари, крім тих, які можуть обслуговувати тільки офіційні сервісні центри виробників.
Дотримуйтеся цих правил, щоб ми змогли прийняти ваш товар на гарантійний ремонт:
Перевірте та збережіть гарантійний талон під час купівлі. Як зазвичай, у ньому мають бути вказані найменування та серійний номер пристрою (у точності, як на товарі), дата продажу, друк і підпис продавця.
Навіть якщо у вас немає гарантійного талону або він не заповнений, ми зможемо перевірити серійний номер пристрою в нашій базі даних і прийняти на ремонт підтверджений товар. У такому разі гарантійний термін обчислюється з моменту відвантаження товару зі складу (магазина).
Збережіть усі чеки та накладні, які зможуть підтвердити купівлю.
Збережіть повну комплектацію товару (програмне забезпечення, кабелі, шлейфи). У разі ремонту, ми попроситьмо вас надіслати нам повний комплект. Для товарів, на яких не передбачений серійний номер, обов'язково потрібна й упаковка.
Перед відправленням на ремонт подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть перешкодити тестуванню та ремонту (плівки, зовнішні корпуси тощо). Пристрій має бути чистим* (особливо, якщо це холодильник або будь-яка інша побутова техніка).* Якщо ви не встигли почистити техніку, ви можете замовити в нас послугу чищення.
У рекламі (заявка в сервісний центр) детально опишіть усі несправності пристрою. Наші майстри перевіряють тільки те, на що вказав заявник. Пропишіть усі режими, у яких проявляється несправність, а також незвичні звуки, вібрації та наслідки такої роботи.
Заявки із загальними описами типу "висне", "працює некоректно", "не працює" тощо перевіряються стандартними тестами на відповідність характеристикам з інструкції до товару.
Перед відправленням на ремонт переконайтеся, що ви зберегли та зробили резервну копію особистих даних і акаунтів. Під час проведення ремонту можлива їх утрата.
Гарантія не поширюється на:
Витратні матеріали (ремішки, щітки, насадки, амбушури тощо).
Ущірб, який цей виріб може заподіяти обладнанню, що працює з ним у поєднанні.
Сумісність, настроювання систем і встановлення драйверів для роботи цього виробу в поєднанні з виробами та програмними продуктами (навіть у разі їх заявленої підтримки).
На будь-які несправності пристрою, якщо вони проявляються одночасно з будь-яким із пунктів вище.
Замовлення, загальна вартість яких менша за 150 грн. - відсилаються тільки при повній передоплаті.
Для замовлень вартістю понад 150 грн. - Можлива повна або часткова передоплата.
Без передоплати замовлення післяплатою - не надсилаються.
Для замовлень вартістю понад 150 грн. - Можлива повна або часткова передоплата.
Без передоплати замовлення післяплатою - не надсилаються.
Замовлення, загальна вартість яких менша за 150 грн. - відсилаються тільки при повній передоплаті.
Для замовлень вартістю понад 150 грн. - Можлива повна або часткова передоплата.
Без передоплати замовлення післяплатою - не надсилаються.
Для замовлень вартістю понад 150 грн. - Можлива повна або часткова передоплата.
Без передоплати замовлення післяплатою - не надсилаються.